En aquesta tasca he de crear els següents usuaris: Usuaris nominals per a tots els membres de l’equip, un usuari genèric «super» i un altre «major».
Al mateix temps també he de crear grups de sistema per organitzar els comptes creats de manera eficient i amb un criteri lògic.
Per crear els usuaris he utilitzat les següents comandes al terminal:
sudo adduser iman
sudo adduser jan
sudo adduser super
sudo adduser major

Per crear els grups he utilitzat les següents comandes:
sudo groupadd -f netadmin
sudo usermod -f adm

